Trebate pomoć ? Na pravom ste mjestu.


Ukoliko imate problema oko kupnje ili nekakvih pitanja na pravom ste mjestu. Ovdje smo odgovorili na najčešća naših kupaca. Ako ne pronađete odgovor na neko od svojih pitanja obratite nam se na facebooku ili na naš mail.

ŽELITE NARUČITI maskicu ili neki drugi dodatak iz našeg webshop-a ? Narudžba artikala na maskici je vrlo jednostavna. Evo kako to možete učiniti bezbolno i bez puno muke.

  1. Svi proizvodi su smješteni na našoj web stranici http://alen-vuletic.from.hr/maskica/ te su podijeljeni na stalne proizvode te proizvode u tjednoj ponudi.
  2. Nakon što ste odabrali proizvod zapamtite njegovu ŠIFRU koja se nalazi u DONJEM DESNOM kutu.
  3. Na kraju nam se javite u FACEBOOK INBOX ili putem kontakt forme, neka u poruci bude ovaj tekst kojeg ćete popuniti vi sami:
  • Ime:
  • Prezime:
  • Država:
  • Grad:
  • Ulica:
  • Poštanski broj:
  • Način plaćanja (PayPal, Općom uplatnicom):
  • KOD proizvoda kojeg naručujete:
  • Napomena (Ako nam morate nešto reći ili nas pitati):

Odgovor na Vaš upit ćete dobiti u roku 24 sata od primitka upita.

Uplata je trenutno moguća samo putem opće uplatnice, internet bankarstvom te paypal-om.

Ovo je primjer dobro ispunjene uplatnice:

Na jednu uplatnicu moguće je uplatiti neodređen broj artikala.

Nažalost nije moguće uplatu izvršiti pouzećem tj. prilikom preuzimanja paketa.

Da, uplatu je moguće izvršiti putem paypal-a. Sve što trebate je naznačiti vrstu uplate kod narudžbe. Sve ostale informacije ćete dobiti u odgovoru na vašu narudžbu.

Uplatu na naš račun je potrebno napraviti unutar 5 dana inače narudžbu morate napraviti ponovno.

Rok dostave za svaki pojedinačni proizvod je jasno definiran na stranici proizvoda.

Ukoliko vaš naručeni proizvod ne dođe u roku kojega smo naznačili na stranici istoga po dogovoru vam proizvod šaljemo ponovno ili vršimo povrat novca.

Na maskici vrijedi jedno vrlo važno pravilo kojega se uvijek držimo, troškovi dostave (poštarina) je kod nas UVIJEK besplatna.

Poštar najčešće paket dostavlja na kućna vrata. Ukoliko poštar ne zatekne nikog od ukućana kod kuće, ostavit će obrazac za preuzimanje paketa u pošti. Paket je u pošti moguće podići isključivo osobno i u roku od 5 dana od primitka obrasca.

Ukoliko znate da nećete biti u mogućnosti osobno preuzeti pošiljku, u pošti možete napraviti punomoć na drugu osobu/ podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljke na pošti ili za preusmjeravanje na drugu adresu. Za više informacija pročitati pitanje ” Što ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?”

Dostavu je moguće izvršiti samo u one zemlje koje su naznačene na stranicama pojedinih proizvoda.

Nažalost nije moguće mijenjati adresu dostave nakon što je narudžba napravljena i poslana, no ukoliko imate saznanja da pošiljku nećete moći preuzeti u pošti možete napraviti punomoć na drugu osobu / podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljke na pošti ili za preusmjeravanje na drugu adresu. Za više informacija pročitati pitanje “Što ako nisam u mogućnosti preuzeti pošiljku?”.

Ukoliko imate saznanja da u definiranom roku dostave nećete biti u mogućnosti preuzeti pošiljku, možete:

  1. Napraviti punomoć na pošti na drugu osobu koja će pošiljku preuzeti umjesto Vas:
    1. Na poštu je potrebno doći s osobom na koju namjeravate napraviti punomoć, oboje morate imati osobne iskaznice.
    2. Punomoć vrijedi godinu dana od dana podnošenja zahtjeva.
  2. Podnijeti zahtjev za zadržavanje pošiljaka na pošti u periodu od mjesec dana:
    1. Na poštu je potrebno doći s osobnom iskaznicom.
    2. Platiti podnošenje zahtjeva cca 15kn.
    3. Sve pošiljke se zadržavaju u pošti 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.
  3. Podnijeti zahtjev za preusmjeravanje pošiljke na drugu adresu:
    1. Na poštu je potrebno doći sa osobnom iskaznicom.
    2. Podnošenje zahtjeva za fizičke osobe košta cca 40kn, za pravne osobe cca 80kn.

Za više informacija informirati se u Vašem poštanskom uredu.

Ukoliko nam pošaljete slike sa razbijenim ili napuknutim proizvodom istoga vam šaljemo ponovno ili dobivate povrat novca.